fredag den 20. april 2012

'The bar method'

.. og nu spørger i sikkert.. involverer det margaritas... ??? I only wish....

Det er en slags workout, der er kommet frem herovre, og involverer en afart blandet træning - lidt fra ballet, lidt fra almindelig fitness, lidt fra pilates... Det involverer 'core muscles', og der skal en del til før jeg bliver øm, efterhånden... efter denne træning opdagede jeg muskler, jeg ikke anede jeg havde. AV. Især i armene, og jeg slæber jo rundt på en lille basse på snart 13 kg...

Nå, men hold øje med det i Danmark - jeg har ikke tænkt mig at fortsætte, men fik en mdrs. medlemsskab til 49 dollars (ca 250 kr) så prøver det en måned, og så har jeg jo ellers min triathlon-træning, og vil gerne finde noget kickboxing.. ih, dét savner jeg....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar