fredag den 24. august 2012

Børne-manicure og pedicure

Jeg var med min internationale mødregruppe på Tiffany's Escape. De er primært kendt for, at de har et lille rum hvor børnene kan lege, mens man kan se dem..
De har også børne pedi/mani. Silke elsker jo neglelak, pynt, og al den slags .Hun fik lov til at få en rigtig mani/pedi, med små ornamenter på fingre og tæer (jo, det var dyrere, men hvis det blot drejer sig om neglelak, kan vi jo sagtens give det på..) så det var lidt oplevelsen der var vigtig.

Det var fint, og her dagen efter er det stadig lige pænt:



Det er lige så pænt på hendes fingre, men hver gang jeg vil tage et billede, bevæger hun hænderne..

Vi kommer dog nok ikke igen. Dels forsøger de hele tiden at sælge ting, der er dyrere end aftalt, dels er mine tæer ikke blevet så pæne, og en sidste, vigtig ting: De har et børnerum. Det er lille, og det er superbeskidt og uhygienisk. Jeg fandt klamme kringler alle vegne, andre børn havde efterladt, og alt var klistret. Intet virkede (alle batterier døde) og fjernsynet sad højt oppe på væggen, hvor de små børn ikke kunne se det.

Eric var meget misundelig over at Silke fik neglelak på, og jeg tilbød ham det, men så fik han en total nedsmeltning.. suk..Så for mig var det slet ikke afslappende, bare ekstremt stressende, og sker ikke igen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar