fredag den 3. august 2012

De sidste playdates..

som jeg arrangerede i juli og august (nu skal jeg jo til at søge job, så har 'sagt op' som playgroup-coordinator pr. 1 sept).

I juli arrangerede jeg en 'picture scavenger hunt' hvor alle fik udleveret et papir og skulle 'finde' de ting, der stod på det. Havde været sjovere med en 'rigtig' jagt med hold, men med så mange små børn under 2, og amerikanske mødre der kommer og går pga forskellige sovetider for ungerne, var det noget besværligt.

Billeder:


Gynge- set nedenfra

 Sandlegetøj, i brug
Et barn, fra frø-perspektiv

I denne uge havde jeg så arrangeret en 'bag-rugfler' playdate. Det gik meget godt, og de fleste kunne godt lide rugflerne.. (jeg fik ikke taget billeder)...

I går arrangerede jeg så en 'Royal Playdate'. Silke er helt besat af prinsesser i øjeblikket - jeg klippede farvet pap ud, medbragte tape, limstifter og glitter, samt klistermærker, og violá, flotte kroner:




Den med kronerne var meget popoulær...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar