fredag den 21. juni 2013

Run or dye

Noget der er relativt populært her i det sydlige CA er 'color runs' - det er løb hvor der bliver smidt uskadelig farve ud over folk - man får én farvepakke med pr person når man registrerer, og så er der på de 5 km ruten varer adskillige color stations, hvor man bliver overhældt. Jeg løb et november sidste år med min mødregruppe, men synes det var lidt kedeligt. MEN jeg så mange der havde en babyjogger eller lignende med. Så da Groupon dukkede op med en rabat (2 personer 42 dollars mener jeg) og børn under 7 GRATIS, jamen så slog jeg da til! Især fordi det var på min fødselsdag..

Vi beklædte vores double stroller/jogger med affaldssække for at undgå at den blev helt misfarvet.

Ungerne ELSKEDE det, især Eric. Silke prøvede at løbe fra mig, men da jeg kun var knap 20 uger henne, kunne hun ikke (det er også derfor det ikke er markant på billederne - man kan ikke se meget ved 20 uger på mig)
Her er Claus og ungerne inden løbet (jeg fandt en hvid T-shirt til dem)



Her er ungerne i køen, efter at de har smurt sig selv, hinanden og os grundigt ind i de farvepakker vi fik...


Her er Eric efter 'orange station' - ja, han ligner en gøl-trold..


Claus efter


Mig og ungerne efter

Silke efter (hun faldt og slog hul på begge knæ)



Børnene var meget sultne bagefter, så vi drønede ind i Ikea som ligger lige ved siden af stadion, og fodrede dem med Ikea hotdogs..Der er også et løb i august, men der har jeg enten lige født eller føder, så vi har valgt at tage et i oktober - hvordan vi lige gør det med et lille amme-barn (hun skal jo ikke ind i farverne) ved vi ikke helt endnu..

Så vi når det én gang til.. hvis vejret vil... (én af grundene til at man ikke ser det i dk er at det kan blive aflyst pga regn.. )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar