mandag den 21. maj 2012

...Biometrics...

Som nævnt i det foregående indlæg var jeg blevet orange og grøn, efter at være oversprøjtet med farve. Jeg fik det på huden af, men først mandag morgen opdagede jeg, at der var grønne farvestrejf, og grønt skær, i noget af mit hår.

Samme dag skulle jeg til San Marcos (ca 30 km væk) til min 'biometrics'. Biometrics er basalt set at de tager ens fingeraftryk, tager et billede, får eens underskrift, og dét, sammen med arbejdstilladelsen, gebyret man har betalt for samme (næsten 400 dollars - for tilladelse til at arbejde... suk..), samt diverse andre papirer, burde udløse en arbejdstilladelse.

Men.. det med billedet vidste jeg ikke lige (der var sendt flere ind sammen med resten af papirarbejdet, så jeg konkluderede at det nok var fint)... Så havde jeg nok vasket håret en ekstra gang.... Måtte sådan lidt pinligt berørt stå og forklare hvorfor jeg havde grønne strejf i håret...

Og: Jeg kørte sammenlagt en time, for nogle småting, der tog under 10 minutter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar