søndag den 27. maj 2012

Vista Strawberry run & festival

Efter at jeg havde været med til 'Run like a mother' løbet på mors dag, havde Silke snakket om at det ville hun også gerne prøve. Jeg fandt så et løb der både havde muligheder for voksne og børn - nemlig Vista Strawberry run & festival. Vista ligger ca. 30 min fra os i bil.
Voksen-løbet var kl 7.35 (brr - jeg er b-menneske..) -mange løb her i SD er tidligt, for senere kan det godt blive varmt. Og det går jo ikke at 1/3 af løberne falder om af hedeslag eller dehydrering, vel..?
Silke var skrevet op til løbet for de under 5-årige, som er 1/4 mil. En mil er ca. 1, 7 km, så ca 425 m.
Hun klarede det meget flot, og løb hele vejen! Farmand fik lov til at løbe ved siden af hende.
Her er Silke, der løber meget koncentreret:

 Bagefter fik hun en medalje:
 Eric gik kold..
Der var et lille tivoli, en masse boder med mad, og diverse tingeltangel.. Vi fik købt lidt gaver (og små lyserøde dimser til Silke) og lidt forskelligt.. Silke fik også lov til at prøve lidt i tivoliet, så hun og jeg morede os gevaldigt. Claus og Eric virker ikke så begejstrede for at shoppe... og Eric faldt i søvn. Vi gør det nok igen næste år, hvor Eric kan få lidt mere glæde af tivoliet mv... hyggeligt, dét var det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar