søndag den 6. maj 2012

Petting-zoo

Jeg arrangerer jo torsdags-arrangementer for mødregruppen (ikke hver torsdag, 1-2 torsdage om måneden) og i torsdags valgte jeg så at arrangere noget lidt længere væk - 30-45 minutters kørsel. I stedet for det sædvanlige med park, eller dukketeater i byen, eller lignende, arrangerede jeg en tur til 'Bates Nut Farm' (hvor vi også havde været på Claus' fødselsdag, men der var så meget at se da der var marked, at vi aldrig nåede til deres petting zoo)

Ungerne elskede det. Først så vi på dyrene. Så var vi inde i forretningen og købe tørret frugt og foder til dyrene.

Silke, C og M der fodrer høns, kalkuner og påfugle...
 Dyrene var meget ivrige:
 Eric, på vej hen for at f odre (de andre) grise (hehe):

Bagefter spiste vi ved nogle af de borde der var der, og så var det på tide at pakke sammen...Mine unger smed primært maden ind til dyrene, men man kunne sagtens holde en flad hånd hen til de fleste, og så spiste de maden.. Silke prøvede, og var MEGET fornærmet over at eet af fårene SLIKKEDE på hendes hånd..'Moar, den SLIKKEDE på mig! Det må den ikke..' (sprittede altså også ungers hænder godt af inden hjemtur..) Eric prøvede at spise noget af dyre-maden, men det var hårde majskorn, så det opgav han heldigvis!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar