fredag den 11. januar 2013

Frivilligt arbejde 3

Via mit fag på uni kom jeg i kontakt med nogen, der søgte en frivillig - til et teater - i deres finance -afdeling. Jeg sendte mit CV og vedlagde et par anbefalinger - fik svar at jeg skulle udfylde deres interne formular - og så havde vi gæster fra Danmark, så havde ingen tid.

I starten af december ringede de så, de var så imponerede over mit CV at jeg skulle til samtale (og hvorfor f.. kan jeg så ikke få job her??). Jeg kørte derind, brugte ½ time på at fare vild, og fandt det endelig. Det gik fint, og vi blev enige om at jeg startede efter eksamen i mit fag.

Jeg har været der et par gange, og det er ok. Det er meget basal accounting, ikke noget jeg ikke har prøvet før - væsentligt under mit niveau. Men det er kontakter. Og forhåbentlig en god reference. De er søde, og der er gratis kaffe. Så jeg er ok med det. Det er trods alt meget tættere på min uddannelse end det jeg laver det andet sted...

Nå ja, så kan jeg også komme gratis i teateret, og det er jo altid godt!

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar