søndag den 7. juli 2013

Sparkles the clown

Sparkles the clown er en kvindelig klovn, som er ret populær i SD. Hun optræder bl.a. til børnefødselsdage mv - men også gratis på de lokale biblioteker. Vi rejser ikke langt for et show der varer en time, men da jeg fandt ud af, at hun kom på Scripps Miramar bibliotek, som ligger 15 minutter fra os, tog vi af sted. Silke nød showet, og jeg kan ikke beskrive det, for jeg brugte det meste af tiden på at forhindre Eric i at åbne nødudgange, drukne i springvand, osv.

Men til sidst lavede hun enorme sæbebobler - den slags børn kan stå inden i. Silke kom i kø og prøvede:
 
Jeg havde ikke stillet Eric i kø, da han tidligere ikke har udvist interesse - men så hev han I mig og sagde 'My turn! My turn!' Og så mig op bag i kø igen med begge unger - heldigvis var den ikke lang.
 
Så prøvede Eric:
Silke ville SÅ gerne prøve igen, så den smarte klovn lod dem stå der samtidigt..
 

De var lykkelige!

2 kommentarer:

  1. Jeg får ikke kommenteret så ofte, men jeg elsker alle dine opdateringer og billeder :)

    SvarSlet
  2. Tak Maria, det er dejligt at vide at nogen følger med:-)

    SvarSlet