tirsdag den 31. januar 2012

Flytterod

..nu er jeg ikke glad for at poste offentligt om alt vores rod... Men når jeg engang i mellem læser andre blogs hvor de i stedet for perfekte cupcakes, perfekte børn og perfekte outfits (osv) viser et rodet værelse, eller en rodet gang, eller et snavset barn - ja så får jeg denne dejlige fornemmelse af at vi ikke er alene...

Note: Rodet skyldes selvfølgelig kun at vi flytter. Det er ikke fordi vi er rodehoveder, slet ikke... (hmm - der var engang een af min søsters veninder, dengang vi gik i gymnasiet, der spurgte mig om jeg havde fået nyt gulvtæppe på mit værelse. Jeg havde bare ryddet op...)




... til vores forsvar skal det også siges at det er svært når man har unger der render rundt og flytter/roder hele tiden. Jeg har 3 kasser, een med ting der skal smides ud, een der skal doneres til Goodwill eller lignende, og een med ting der skal gemmes... Og børnene er ikke altid enige 'Moar, det er min bamse - jeg eeeelsker den'... Suk. Må lære at gemme forgnaskede klamme ting der skal smides ud....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar