torsdag den 12. januar 2012

øh ja..lidt løst

... jeg kan faktisk ikke huske hvad jeg lavede resten af den uge... Jeg mødte en tysk mor i selvsamme park een af de andre dage, og hun var den eneste hvis telefonnummer jeg ikke fik...
Der er en anden legeplads tættere på, hvor jeg også har haft ungerne flere gange, og der mødte jeg en amerikansk mor, der synes det var vildt at vi kom så langt væk fra... Fik lige telefonnummer og mail dér.. Det er bare svært, da vi ikke ved om vi vil blive her i området.  Når vi har fundet et fast sted at bo, kan jeg finde noget daginstitutionslignende til ungerne - men indtil det sker, er det svært at gøre noget. Man starter jo ikke sine børn i daginst. i Lyngby, lige inden man flytter til  Taastrup, vel... Der er ingen grund til at give sig selv mere transport end højst nødvendigt...
Den 22 var vi ude at kigge på huse, men meget af de vi så på var condos, dvs lejligheder, alle med tykke, hvide tæpper og ret overpriced. Der var så mange community features som biograf, pool, legeplads.. meen de var bare ikke os... Kunne bedst lide det en-familieshus vi så, men det var heller ikke liiige os...
... Sorry, indlæg helt uden pointe, andet end vi har været i en evig ventetilstand, hvor alt tager lang tid.. og ja, jeg er jo ikke jordens mest tålmodige menneske... suk...Men vejret har da været godt:-)

Har også været ude for en dybt belastende dørsælger - der troede at Danmark lå i Finland. Orkede ikke en geografisk diskussion, men fik da vippet ham ud af døren på en relativt pæn måde, synes jeg selv...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar