torsdag den 26. januar 2012

Når man er næsten 4 år

er verden et interessant sted at være.

Jeg spurgte Silke, hvor hendes far var. Med et frækt grin svarer ungen..'Han er udenfor, mor. Ræven er ved at spise ham!!' (...fra 'Solen er så rød, mor..' ræven går derude mor vi låser vores gang..' Ræven må jo være farlig..)

Mor: Silke, pas på bilerne! Jeg bliver meget ked af det hvis du bliver kørt ned... Silke: Bare rolig, mor! Først får jeg et barn og så bliver jeg voksen og så bliver jeg gammel og SÅ dør jeg!

Silke: Når jeg bliver voksen, så skal jeg finde en far, ikke..(så hun kan få babyer i maven..)

Silke: Mor, når jeg bliver voksen, så bliver Eric også voksen, ikke... Mor: Jo, men Eric bliver voksen lidt senere end dig, fordi han er lidt yngre.. Silke, eftertænktsomt: Så kan jeg gifte mig med ham, ikke?

Silke har 21 babyer i maven, og een af dem er lige blevet født....Det var forøvrigt en lille lyserød kat.

1 kommentar:

  1. Hehehe sikke nogle sjove ting, de små tænker på. :)

    SvarSlet