lørdag den 24. marts 2012

Crayon-art

Jeg er jo kommet på Pinterest (endnu en tidsrøver) og fandt denne blog, om 'melted crayon art'. Inspireret købte jeg en masse crayons, lim, og en hårtørrer. Jeg kunne ikke lige finde lærreder, men vi havde nogle med fra Danmark. Silke og jeg limede en masse crayons på, og blæste. Og blæste. Vi (jeg) havde ikke været tålmodige nok, så limen blandede sig lidt med farverne, så de ikke løb nok. Derudover var lærredet ret stort... Så over halvdelen var stadig, ja, tomt. Vi tapede nogle farver på ovenfra, i forskellige farver, og blæste fra andre vinkler. I flere omgange. Resultatet blev egentlig ret fint, med fyrværkeri-lignende effekt. I Wallmart købte vi en masse blomster, og fra en amerikansk hjemmeside havde jeg bestilt en masse små flotte sommerfugle. Silke valgte, og jeg klistrede:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar