lørdag den 3. marts 2012

En travl uge, og lidt om hjemve

Ja, sidste uge, og noget af denne, har været noget så sjælden som en smule travl - jeg skulle rette nogle opgaver for nogle veninder/bekendte, samme uge som jeg arrangerede min første (og anden..) 'playgroup' i mødregruppen og tog min køreprøve. Var også med til min første 'mom's night out'. Søndag fik vi besøg fra Danmark (varede til tirsdag) men samtidig skulle jeg korrekturlæse et speciale (på engelsk), gøre rent osv.
Det var dejligt, har savnet at der skete noget mere...Men nu, hvor det er overstået, melder savnet sig - savn af veninder, venner, familie, fyldte weekender, bedsteforældre der babysitter, savnet af at kunne cykle eller tage acceptabel offentlig transport allevegne... Savnet af at tjene egne penge (lavede en bestilling på ASOS i går, og følte mig forpligtet til at spørge Claus om lov - nu hvor det er ham der tjener pengene.. uacceptabelt...) JEG VIL HAVE ET JOB!!!

Vi har jo prøvet det før, men der har altid været 'udløbsdato' på udlandsopholdene for mig/os (et år i Spanien, 9 måneder i Guatemala, 4-5 måneder i Indien (da Silke var baby) osv...)
Claus' kontrakt er ubegrænset, så det er ikke bare et spørgsmål om 'at lære folk at kende, have det sjovt i 1-2 år, og så hjem..' Vi skal aktivt tage stilling til, om et år eller to, om vi vil blive...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar