lørdag den 17. marts 2012

Sjove sætninger

Nogle gange råber Silke af Eric. Så siger vi: Nej, Silke, du må ikke råbe af Eric... det siger loven....
En aften, inden hun skulle puttes, kom det eftertænktsomt 'Mor, loven bor langt væk, ikke?'

Ved spisebordet: Mor, du er lidt et barn, ikke- for du er ikke så stor.. (er knap 1,60 og ikke verdens største menneske - fysisk)..

Silke, mens vi ser 'white collar'..(serie om white collar crime, een af hovedpersonerne er vildt lækker..) 'Moar, skal ham der giftes?' (om den lækre) Mig: Silke, det ved jeg ikke- hvorfor, vil du da gerne giftes med ham? (for sjov). Silke 'Jaeh!!'
Silke, ved middagsbordet, hvor vi spiser kyllingelår 'Mor, kyllinger er fugle, der er døde, ikke?' Mor:'jo'. Silke: 'Vi spiser kun de slemme kyllinger, ikke de søde kyllinger, vel'?

Silke er renlig, og har været det længe. En sjælden gang i mellem kommer hun alligevel til at tisse i bukserne - men det er ikke hende!!: 'mor, der var en hund der tissede på mig!' eller 'mor, et af de andre børn hældte vand på mig/tissede på mig..' øh godt så....

Vi havde een af Claus danske kollegaer på besøg til frokost. Eric sov, så Silke fik lov til at lege med sit stor-pige lego (smådele). 'Far, nu er jeg færdig, jeg vil ikke lege med det mere'..Far:' Godt, så skal det ryddes op, ikke Silke?'. Silke (eftertænktsomt): 'Jo tak far, det må du godt...'...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar