fredag den 9. marts 2012

Kørekort (efterskrift, del 1)

..Nå, men jeg bestod som sagt køreprøven med 'kun' 12 fejl.. 8 af disse var for ikke at skanne ordentligt (mindre fejl) men det var lidt irriterende - jeg havde nemlig skannet...Een fejl for at, da jeg havde bakket og det var gået fint, og så bad hun mig om at 'pull out'. Jeg signalerer, kigger, og kører ud - men har glemt at sætte bilen i 'drive', så jeg røg to meter tilbage, da den stadig var i bakgear. Det er første gang jeg har lavet dén fejl - men min lærer siger at det er normalt at lave lige den til køreprøven pga. nervøsitet.
Om aftenen havde jeg to aftenkøretimer, da jeg ikke er tryg ved at køre i mørke. Vi kørte ikke så meget sidste weekend, og da vi har haft besøg fra Danmark, (af erfaren billist) gik der over en uge fra jeg fik kørekortet, til jeg tog min første tur alene.. Jeg er stadig rædselsslagen for motorveje (og forestil Jer, steder snor den sig ind og ud og ned og op, med 4-9 spor, og enkelte steder er GPS'en ikke hurtig nok). Når vi kører alle 5, kan jeg logisk nok ikke køre - jeg er nemlig den eneste der er lille nok til at sidde klemt inde mellem to autostole...

(fortsættes...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar