mandag den 11. juni 2012

Sjove sætninger

Eric låner een af Silkes halskæder. Silke kigger vurderende på ham, og siger eftertænktsomt 'Mor, den klæder ham ikke rigtigt, vel..?'

Silke og jeg havde været ude at løbe,og var stødt på en masse hundeluftere, med bl.a. bulldogs og andre hunde. Nogle af dem bed og snerrede lidt af os, så jeg sagde til Silke, at når de opførte sig sådan, skulle hun holde sig væk.. Næste morgen - Silke: 'far, da mor og jeg løb igår, så vi en hund der var giftig..'

Silke:'Eric, for fanden da!.. Nåeh nej, for pokker da! For pokker da, Eric! Man må godt sige for pokker, ikke?'

Silke: 'Mor, Eric har en tissemand. Men jeg har to numser! En numse foran, og en numse bagpå'.

Silke: 'Mor, jeg savner mine veninder i Danmark. Tror du at Eric savner sine små drenge-veninder i Danmark?'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar