mandag den 20. februar 2012

Min første store fejl som billist

.. da vi skulle til fastelavn i lørdags havde jeg jo kørt med Claus om formiddagen... Jeg er åbenbart kommet til at slå lyset til ved et uheld, og ingen af os var opmærksomme på det. Jeg vil til mit ynkelige forsvar dog sige at jeg ikke anede at det var noget man skulle huske...

Så da vi skulle afsted (Claus kørte, jeg tør stadig ikke tage motorveje) sagde bilen -- brrr, brr.. . Og ingenting. 'Brrrr, brrrr.. ' Og ingenting. Jeg hører sjældent min mand bande.. men... nå, men det var ikke mig han var sur på...

Vi byttede plads og Claus instruerede mig, mens han prøvede at skubbe den i gang. Ingen succes.
Vi måtte hente naboen (og her bør jeg måske indskyde at vi ugen forinden havde været forbi med nogle hjemmelavede boller og hjemmelavet guaccamole - naboskab er vigtigt..) som heldigvis havde startkabler. Han hjalp os, og fortalte os at når det er biler med automatgear, kan man ikke skubbe den i gang. Så har vi lært det..

Nå, men af en fejl at være synes jeg den er lille. Ingen kom til skade og bilen er hel... Og vi lærte noget...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar