lørdag den 25. februar 2012

'Skovtur'

I tirsdags skulle jeg med mødregruppen på skovtur. Jeg havde tjekket, og det var 3,5 mil, dvs cykelafstand. Inden vi skulle afsted var Eric sur og hysterisk... Da jeg så havde fået pakket unger sammen og på cykel, blev Silke hysterisk. Jeg aflyste. Jeg kunne ikke overskue at cykle ca 5 km med sure, gnavne unger, have dem ude for at være sociale, og så cykle hjem med overtrætte, potentielt hysteriske børn..

I stedet lavede vi vores egen lille skovtur på det grønne stykke græs lige hvor vi bor. Det var ikke særlig morsomt for mig, for Silke ville gerne være der, Eric ville ikke, og de løb således i hver deres retning - jeg måtte hele tiden indfange een af dem... Men jeg fik nogle ok billeder:



Eric sidder på min mave og hopper

 Mens Silke forlanger jeg tager billeder af hende mens hun poserer (derfor mystisk vinkel)


Her giver Silke Eric noget græs...

 og her opdager han at det er græs..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar