søndag den 12. februar 2012

Sjove sætninger

Silke: Mor, gå væk, jeg arbejder..

Silke: Nogle gange arbejder jeg i Albertslund. Og nogle gange arbejder jeg i Californien...

Silke: Mor, i nat drømte jeg at jeg ikke var et menneske! Mor: Hvad var du så? Silke: Jeg drømte at jeg var en læge!

Eric forsøger at stikke noget i en stikkontakt. Far flår Eric væk med et 'nej, fy, Eric, det er farligt'. Silke: Mor, jeg hjalp far med Eric! Jeg tåbede ad ham! Mor (forvirret): Hvad er at tåbe? Silke: Det er når man siger 'nej, tåbe!'...

Silke, tidlig morgen, inde fra sin seng.. 'Moar, moar..'. Søvndrukken mor vakler ind til Silke 'hvad er der, lille skat?' Silke:' Jeg havde en drøm' . Mor 'Et mareridt?' Silke: 'Nej. Jeg havde en drøm, men den er slut nu..' (og det vækkede du mig for at fortælle..? Taaaak..)

Silke, efter at have hjulpet med maden (og brugt 10 min på at skære ½ peberfrugt ud) .. 'jeg er træt og sulten, for nu har jeg arbejdet meget!'

(Til Jer jeg er på FB med... beklager gentagelser...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar