torsdag den 14. november 2013

Bubble run

I september deltog vi - med alle 3 børn - i et 'bubble-run'. De har boblemaskiner og boblerne er farvede. Vi skiftedes til at have Lucia i slynge og gå uden om boblerne. Ungerne elskede det - jeg fik for mange bobler i øjnene til at jeg egentlig synes det var så fedt igen..

Her er lidt billeder: Claus og unger før løbet (Lucia er i slyngen)
 Folk fra 'lyft' - en slags delebil/taxiservice der er kendetegnet ved lyserødt overskæg. Udtales 'lift'.

 Claus og smukke Silke med lyserøde overskæg fra 'lyft'

 Lyserødt skum . Silke elskede det!
 Nedenfor er ungerne og jeg på vej ind i det grønne skum - det var meget højere end jeg, så det var her jeg indhalerede en del, og fik det i øjnene -æv..
 Eric med Claus i det blå skum


 Gult skum

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar