fredag den 29. november 2013

Pumpkin station 2013

I år tog J og hendes 3 unger, Silke og jeg til en 'Pumpkin Station' (dem der er ligesom små tivoli med græskar). Eric havde børnehave, men skolerne i vores skoledistrikt var lukkede den dag, og da jeg pt har Eric tirs/tors UDEN Silke (hun er jo i skole) syntes jeg det var ok at hun fik en enkelt dag med Lucia og jeg. Det betød så også at vi kunne carpoole med veninde J - der er 3 ekstra pladser i deres bil.
Vi havde hver købt en pakke med 15 billetter - så der var 30 billetter til alle ungerne til sammen, og lille L ville ikke prøve så meget, og Lucia var alt for lille! Jeg havde også fået et par gratis kuponer til det lille tog.

Ungerne nød det, men det var meget varmt, og på et tidspunkt blev alle (for) varme og trætte, og vi trillede hjem..

Blot et par billeder, denne gang..









Ingen kommentarer:

Send en kommentar