torsdag den 14. november 2013

Halloweenfest i Silkes klasse

Den 31 oktober var der Halloweenfest i Silkes klasse. Det startede kl 1420 - da jeg er frivillig (og altså har skrevet under på at jeg ikke er børnemisbruger, vil overholde 'code of conduct' givet dem lov til at indhente min kriminelle record og afleveret bevis på at jeg ikke har tuberkulose (de testede mig for tuberkulose i starten af graviditeten - jeg fik bare en underskrevet kopi af vores health care provider, da de test er gyldige i 4 år)) har jeg et kort med en stregkode, så jeg skannede mig ind, og kunne medtage svigermor (som var på besøg), Claus, Eric og Lucia.

Her laver de slikkepinds-spøgelser:

 Mange forældre er med for at hjælpe, de fleste udklædte
 Min veninde H
 Svigermor, Claus, og lille Lucia klædt ud som græskar

 Silke og veninde L der laver 'trick or treat' poser
 Efterårspynt i klasseværelset


 'Snacks' til festen - typisk amerikanske enorme småkager (Suk - hele oktober går nærmest op i SLIK. Dét er vi ikke glade for - amerikanerne er gode til at fejre efteråret, rigtigt gode, men kunne de ikke bare holde op med at tvangsfodre de stakkels unger med sukker)
 Der var dog også frugt og ostestænger.
 Eric med en 'prize' - et lille plastic spindelvæv - i hans supermand-bluse
Festen sluttede kl 1520 da skolen var slut - vi var nogen der lige blev og hjalp til med oprydningen - og så var det hjem og gøre klar til trick'n'treating... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar