fredag den 8. november 2013

Nokias Halloweenfest

Igen i år holdt Nokia halloweenfest. Vi havde svigermor og anden familie på besøg, som også kom forbi dér. Lucia blev klædt ud som lille edderkop, jeg var pirat, Eric Spiderman (igen), og Claus superman (igen) - Silke var prinsesse pinkalicious.

Jeg fik ikke så mange billeder, da jeg tilbragte det meste af aftenen med at amme..
 Prinsessen

 Svigermor, der lånte klovneparyk og djævlekappe
 Spiderman

 Edderkoppen

 I Nokias kantine var der lavet en 'trick and treat' tunnel hvor børnene gik igennem og fik slik.. de mødte mange uhyggelige væsener!





Overtalte min mand til at tage et par billeder af mig som pirat (eet af de 2 kostumer jeg har der kan ammes i..) med høje hæle og baby i slynge..


 Det var koldt hen ad aftenen i år, så vi frøs alle.. Der var igen karrusel med videre sat op til børnene som nød det..Maden var væsentligt bedre end sidste år, denne gang var der mange grøntsager med også..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar